24/7 поддршка +389 2 3100 199

1. Што ни претставува Почетна?

Почетна е првата страница што клиентот ја гледа, се состои од Мени, Слидер со слики, Форма за барање, Препорачани хотели, Хотели со најдобра понуда.



2. Како да бараме за специфичен хотел?

Откако се пополнети параметрите во пребарувањето, прозорецот со сите хотели врз основа на тоа барање ќе биде прикажан. Во левата страна на страна е дел од филтерот, каде што клиентот може да пребарува со конкретно име на хотелот, филтрирање по региони и број на ѕвезди што ги има хотелот.



3. Каде можам да најдам информации за хотелот?

Откако ќе го одберете хотелот кој ви се допаѓа, и просторијата што можете да ја сместите, прозорец со сите информации за резервацијата ќе биде прикажано. Име на хотелот, информации за хотелот (регион и ѕвезди), просторијата што сте ја избрале пред, датумот на заминување, бројот на ноќевањата, бројот на патници, конечна цена, се информации кои се прикажани во овој прозорец.



4. Како можам да ја проверам резервацијата?

Откако резервацијата е завршена, во позадина процедурите за потврда се во тек. Статусот на резервацијата може да се провери со кликнување на "Провери резервација" во менито.



5. Кои се дополнителни услуги?

Кога сте во последниот дел од ресервацијата, во делот каде што се пополнети информации за патниците, информации за контакт, во горниот дел се дополнителни услуги кои се нудат за тоа патување. Вип трансфер, приватни трансфер, здравствено осигурување, осигурување за откажување се некои од услугите што ги нуди агенцијата. Во секоја услуга има и цена за тоа.



6. Која е валута на онлајн плаќање?

Во текот на процесот на резервирање, сите цени се во ЕУРО, но крајната цена во банка се врши со македонски денари, следејќи ги правилата и законот во Република Македонија.



7. Каде сум известен за мојата резервација?

Сите известувања за вашата резервација можете да ги најдете во е-поштата што сте ја регистрирале во информациите за контакт за време на процесот на резервација